tirsdag 1. mars 2011

Ikat mønster


Gleder meg over å se at stadig flere blader henger seg på og bruker brudetepper fra Uzbekistan.
Selv elsker jeg jo mine, de er ikke fullt så fargerike. (Disse hadde vi hos Shabby).

Utklippet fra Vogue, har jeg klippet ut for nesten et år siden. Ikat mønster er super trendy. Både i motebildet og interiører. Jeg har litt Ikat tekstiler liggende, så må ta det opp og frem.
Se å få gjort noe med det. Ikke bare bli liggende i esken merket tekstiler.

Hmmm. Mon tro hva det kan bli til. Tror jeg også skal finne frem sjalet mitt laget av tekstiler fra Vietnam. I beste Rikke Mai stil. Har noen vesker hengende også når jeg ser meg rundt. Frem med fargene, jeg trenger vår farger. Håp og glede.

I kveld skal et kjede kjøpt på UFF i går få nytt liv. Det må demonteres og få helt nytt utseende. Nå er det rimelig kjedelig og tantene. Kan vi jo ikke ha noe av eller hva?

Enn så lenge, klem fra Alex


1 kommentar:

  1. Jeg koser meg sånn med innleggene fra deg. Gir meg godt humør. Takk skal du ha :-)
    hilsen Olaug Brit

    SvarSlett