tirsdag 22. februar 2011

Frisøren neste


Jeg slo ut håret i dag. Altså ingen hestehale før jeg måtte, og det tok sånn ca 1 time. Fikk klar beskjed om at jeg så bustete ut på håret. Med utslått hår altså. Blir ganske stort det håret mitt. Prøver å få det "rolig", men lykkes ikke helt.

Elsker denne vegg skriften på brunt papir. (Husker ikke fra hvilken blogg jeg fant dette. Beklager).

Kanskje på tide å bestille time hos frisøren igjen. Eller igjen er vel kanskje å ta litt i. Jeg er en sånn 2 ganger i året kunde. Ikke frisørens favoritt kunde nei. Hestehalen er vel lang. Og kjenner jeg frisøren rett, blir det litt vel trimmet. Ergo det må få grodd ut før sommeren setter inn.

Ringe frisøren i morgen? Tror det.

På vei hjem var jeg innom å fikk med meg en bundt med ranunkler. Lykke. Smøg meg forbi Narvesen, men der var det ikke mye fangst på meg. Men det kommer fangst der tidsnok.

Ojjjj "Sporløst" på TV2 er i gang.
Klem alex


3 kommentarer:

  1. Hehehe...kjenner meg godt igjen der.
    Er hos frisøren like ofte som deg, og hun maser hver gang på at jeg burde gå oftere..

    Kjempefin blogg, første gang jeg er innom, men kommer helt sikkert igjen.
    :)

    SvarSlett
  2. Fniser godt her! Flere som har bustete hår og ikke klarer mange minutter uten strikk i håret.
    Ranunkler er så nydelig, hadde det i brudebuketten min :-) Narvesen må ranes innimellom for oss bladomaner! :)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. HEI Å HÅ. Koser mæ daglig med bloggen din. Fine bilda å koselig tekst, trur den e helt i din ånd.Har fulgt både dæ å mamman din i interiørverden i lange tider.Ha en fin hårdag å nyt ranunklene, hjemmet ditt å livet.

    SvarSlett