søndag 6. februar 2011

Popcorn og hårruller

Kjeder og smykker så det holder?! Tja. Kan sikkert bruke noen nye?
Får jo ikke nok av stasj. En liten stund siden de har blitt luftet (les
brukt). Min arbeidsplass pt er ikke så egnet for kjeder og fjas. Greit
er det. Alltid hatt (også) en svakhet for smykker. Blir som med vesker,
skjerf og sko de kan redde et antrekk.

De henger på jern-knagg rekken fra Habitat i Paris for 16 år siden. Sammen
med håndkler, føner og morgenkåpe. Lett tilgjengelig, om de da ikke har
snodd seg inn i hverandre. Skjer det ja. Særlig de ganger jeg har dårlig tid.
Kjent problem?

Jeg har laget popcorn, så nå blir det film. Mens jeg sitter her med mine
hårruller, en usminket sannhet. Som ikke tåler dagens lys. Sånn er nå
livet. Resultatet blir bedre. Hihi.

Klem fra Alex og hårrullene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar