onsdag 23. februar 2011

Wild carrot

min kjære gamle genser
har fått et nytt liv

stjerne av stjerner x 2 stk

og en strass tekst til overs

Pluss hjelp av min saks og mitt strykejern, ja så fikk min grå kjedelige college genser nytt liv. Klippet en V foran og strøk på "wild" som jeg hadde liggende. Egentlig tenkt til en pute, men...
Og små stjerner som jeg ikke helt husker hva jeg tenkte brukt til. Egeninnsats. Vips en ny genser. Vrangborden (heter sikkert noe annet) hadde jeg alt klippet bort rundt halsen og nederst på genseren.

Føler alt at den kan bli en aldri så liten favis i tiden fremover også.

I dag har jeg fått servert grove pannekaker med revet gulerøtter i. SUPER gode. De fikk ben å gå på. Barna elsket de. Og jippi for et sundt alternativ. Bør prøves... TAKK Ragnhild.


Enn så lenge
Alex


3 kommentarer:

  1. Strøk du på stjernene? Vi selger dem "i løsvekt", tror mange ikke vet at de kan strykes på.

    SvarSlett
  2. Stjernene er strøket på. Og de sitter godt! Vasker den på 40 grader, vanlig vask og vasket maaaange ganger alt.

    Men WILD var en sak vi hadde, som også er strøket på. Genialt.

    Ny genser på null komma niks.
    Alex

    SvarSlett