søndag 13. februar 2011

Min mamma

GRATULERER til alle mamma´r der ute!

Dette min, eller jeg bør vel si vår mamma. Har alt snakket med henne.
Hun ringer hver dag til oss to jentene. Og nå de siste dager hvor jeg var
syk så er det gjerne hver 3 time. Bare for å sjekke som hun sier. Hun bor
primært i Sverige, så er 2 timer unna.

Mamma er en orginal av en mamma. Kjærlig, kunstnerisk, belest, morsom,
alvorlig, meget streng, gavmild, omsorgsfull, kunsterisk fraværende, drømmende,
leken, ser hvert enkelt menneske for menneske, behandler alle mennesker likt,
en super kokk, lager kjempe hyggelige selskaper, får alle til å føle seg velkomne,
alltid støtende. Enkel å glede.

Alltid med hatt på hodet. Ikke sånne royale hatter. Herrehatter skal det være!
En orginal er hun. Ikke alltid lett å være døtre av. Men alt i alt er hun MAMMA.

Gratulerer alle mødre, gratulerer mamma.
Klem fra Alex ( og kanskje deg søss??)

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg søss!
    Mamma er best

    Klem lille søss

    SvarSlett
  2. Rørende & morsomt skrevet
    om din / deres mams !
    ♥♥ Hun minner endel om min ,
    og er tross alt verdens beste mor :)
    Hva skulle vi gjort uten de ♥

    Tiddelibom
    fra
    Risør dekket av **** pudder ****

    SvarSlett