mandag 21. februar 2011

Uken godt igang

Bildet er lånt fra Style files

Da er uken godt igang. En kald og frisk mandag morgen ble starten på det som sikkert blir en helt topp uke. Kamera er med hjem i dag, så nå skal div. bilder lastes inn og trolig redigeres litt for ikke super fotolys i en barnehage nei. Kanskje det blir noen sort/hvitt. Gjenstår å se.

Middagen må også kjøres i gang, mens jeg skal skrible ned noen ideer som jeg kom på i bilen i dag. Bilen er en god inspirasjonskilde for meg. Kanskje ikke inspirasjon i seg selv, men ofte der jeg kommer på ideer og planer. Bare så synd jeg ikke kan både kjøre og skrive ned ideer samtidig. Hmmm, kanskje jeg skal gå tilbake til de gode gammel diktafon?!

Enn så lenge nyt mandagen i fulle drag.
Klem fra Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar