torsdag 26. mai 2011

Forsøk på hva?




Jo et forsøk på selvportrett. Ikke lett tydeligvis! I dag har jeg hatt fletter. Fletter og grått hår hører det liksom sammen??? Jo da det funker det, når man bare blir såååå lei hestehale-looken.
Ullgenser har også kommet frem i dag. Kaldt nå på ettermiddagen.

Sjekker yr.no og storm.no,- og blir like lite klok som vanlig. En sier med sikkerhet det ene og den andre noe annet. Svaret kommer vel i morgen og lørdag uansett.

ER det noen andre bloggere enn meg som har problemer med og komme inn på www.blogger.com?? Nå kom jeg inn gjennom firefox og ikke safari som vanlig? Skjønner ingenting...

Ja ja
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. Firefox viser aldri alle bildene mine...så den nettleseren har jeg sluttet å bruke. Hadde som du vet problemer fredag den 13. - men ikke i dag;-)
    Lykke til!
    C

    SvarSlett