mandag 16. mai 2011

Hipp Hipp HURRA

I kveld blir det nok gjort meget med borddekning, rigge til frokost, bake kaker til skolen etc. Må innrømme at jeg først sto opp kl 05.20 i dag, og da fikk jeg rakett fart i rumpen. Planen var 05.00. Og hva jeg var på slang etter? Jeg tok med syriner fra hagen, bjørk fra et tre i 10 km radus fra mitt hjem. Epleblomst-grener fra en nærliggende eple hage.
Dekket en vanlig skurebøtte med en striesekk og satt hele sulamitten opp i trebeholdere (som en gang har stått rundt vinbalonger). Ble rent faktisk ganske bra.
Dessverre ikke bilde, for da hvilte telefonen i jeg-er-i-dø telefon modus.

Alt ble til noen store buketter/ oppsatser i barnehagen. Mini 17 mai i dag. Jeg har gått i tog. Sunget. Spist kake. Potetløp.

Kom sånn rimlig sliten hjem etter å ha vært på butikken sammen med halve Bærum. Parkeringsvakter gjorde livet surt for mange.( IKKE for meg søss! Lover. Sto lovlig og pent). Så vakten i det jeg kom....

ØNSKER alle Gratulerer med morgendagen og god 17 mai til dere alle.


Klem fra Alex
PS. Telefonen har våknet til liv igjen. Takk til den søte unge mannen på Elkjøp.

1 kommentar:

  1. Hipp, hipp hurra for 17 mai !

    Ønsker deg en flott feiring, solen skinner så dette blir nok en bra dag ;)

    SvarSlett