søndag 15. mai 2011

Gutter og pioner

Vakre pioner på baderoms hyllen
rimlig sløv og kose syk Junior
mens Louis rømmer bort i stolen
på soverommet
Og oppå putene selvfølgelig!!!!


Her har dagen bestått av 2 sløve gutter og pioner. Elsker pioner. Kjøpte noen bunter på fredag (både til hjemme og torvet) så nå står det blomster over alt her hjemme. Gutta og jeg har vært på turer. I alt fra sol til øs pøs regn. De har sløvet og spist på sine store ben.

Iphonen har tatt ferie. Døde i dag etter at jeg hadde tatt bilder til bloggen. Og så sendte jeg melding til søster. Så døde den brått. Nå har jeg rotet frem en gammel telefon. Men så var det den po...... laderen til den da. Den er dønn borte. Arrrrrgh.
Som min søster sa. Du er sjelden syk, men har mange uhell! Ja da....

Søster og jeg har spist take away. Indisk. Drukket te. Før jeg dro hjem. Gutta er levert. Sengetøy skiftet (grus anlegg på gang etter regnvær). Nå tar jeg snart kvelden skal opp kl 05.00 i morgen. Ut på slang. Så lukk øynene om du ser meg løs med hagesaks og sag.

Hipp Hipp Hurra
Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg skikkelig nysgjerrig på hva slags 'slang' du skal på....med sag og hagesaks....? Klem Bente

    SvarSlett
  2. FEM om morra'n !?
    Ja, det var tidlig, det......håper det var verdt det..?

    God dag !

    SvarSlett