tirsdag 10. mai 2011

Siste nytt

Dette er den siste "nye" tingen som har sneket seg inn hjemme hos meg. Står pt på spisebordet og der skal den kanskje stå. Men har en plan om at den skal inn på kjøkkenet med oljer etc som jeg stadig bruker. Hmmm. Blir ikke stående lenge der nei. Eller kanskje den skal fylles med kronelys... Hmm.

2 siste dagene har flydd av sted! Mye som er blitt gjort. Spennende ting. "Skumle" ting. Søndag var en dag i bilen dag. Innkjøp til torget. Bilen ble full den ja. Kontoen slankere. Nå skal jeg svinge malekosten. Mandag gikk med til å fikse og tannlegen. Jippi. Men også et kjempe hyggelig treff med en gammel nabo. Et fantastisk varmt og sjarmfullt hjem. En skjult oase i Oslo. Lunsj på Kolonihagen. Fy for en VAKKER bakgård. Anne Mina du er dyktig!

Blogg-tørken inntraff noen dager,- men nå kjære venner er jeg tilbake.

Klem Alex



1 kommentar:

  1. Den tina var jammen fin,sikkert dekorativ til det meste. Deilig tid vi har foran oss nå, og sikkert flott å få inspirasjon fra en kolonihage. Selv har jeg en stor hage som jeg jobber og luker i, samt mediterer og lader batteriene.
    Ha en fin fin onsdag!!!
    klem, Nina

    SvarSlett