søndag 29. mai 2011

Matte lekse

Et av disse skjerfene er blitt mine
takk Vibeke!


flere kjeder er lagt ut på Epla.no

En aften i party rus krever sin kvinne. Startet ut med litt hæler, men tok ikke lang tid før jeg var over i flip-flops. Deilig finger food og masse hyggelige mennesker. Men akk så sliten dagen der på da... Dagen har jeg brukt til loppis på Vindern (kom ut med 1 tallerken og 2 metall dingser som jeg ikke vet hva skal brukes til) og matte. Jepp matte. Fadderbarnet og jeg. Og matte oppgaver er ikke hva matte oppgaver enn gang var nei.

Noe sitter igjen, men noen ting er blåååååst ut av hodet. God mat og te ble det også. eldig hyggelig ettermiddag!

Nå blir det te og godstolen! Super søndag aften fortsatt til dere alle sammen.

1 kommentar:

  1. Ååå - nydelig! Hvilke farger kommer skjerfene i???
    C

    SvarSlett