tirsdag 15. februar 2011

Hos søster

Hvorfor dette ble sort/hvitt, tja...
min søsters sans for detaljer

Etter å ha vært hos tannlegen i dag. Dro jeg innom søster på veien håp om en kopp te. Hun hadde leiligheten full av håndverkere ( 2 stk,- holder det!) og med 2 hunder ble det en rolig
stund. Hihi....

Takk for te og snakk søss!

Kjøleskapet bugner nå av innkjøpte grønnsaker. Vasket alt. Helsekost forretningen er robbet, eller robbet den meg?? Uken kan bare fortsette. Mat er i hus. Kiropraktor er besøkt. Og når jeg kom hjem lå et nytt blad i postkassen. Lykke!

Hygg dere, det gjør jeg.
Klem fra Alex




2 kommentarer:

  1. KOsleig det var hos søsteren din. Og så fin blogg du har.

    SvarSlett
  2. Fine billeder fra din søster :-) Lyder som en hyggelig dag, undtagen lige tandlægen.

    SvarSlett