torsdag 3. februar 2011

Tekst

Bilde fra toalettet på Cafe Royal
København
Elsker tekst med
mening

Rett på veggen, med et reelt budskap
ikke noe tull.

Min mor er rå
på skriving på vegger
og fliser
kjøleskapsdøren etc
Ingen folietekst, men tusjpen
fort og greit.
Vi hadde alltid med oss papirservietter
sammen med matpakken
Ofte med en tusj hilsen
fra mamma, som
"Ha en god dag"
"Elsker deg"
"Love"
"Kyss mamma"


Jeg snufser
rennende nese
teksten passer for meg
i kveld (mere papir)......

Vender sterkere tilbake
enn så lenge
alex


3 kommentarer:

  1. Så koseleg med serviett med nokre ord på i matpakken! Den trur eg jammen eg skal kopiere!

    God betring! :)

    SvarSlett
  2. Ååå, for en supermamma! Alle mødre skulle gjort sånn, det gjør at en føler seg verdsatt. Tenk så lite som skal til egentlig for å vise at man verdsetter noen. Det er noe å tenke på...Takk for titten på en kul blogg, og GOD helg =))

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentarer til dere begge to.

    Mamma er og var RÅ på matpakker og små hverdags gleder/ overraskelser til oss jentene. Og er det fortsatt.

    Kan jo legge til at min mors matpakker var så gode at min søster solgte dem!!! Kremer alt da. Jeg er jo et matvrak og nøt dem!

    Klem alex

    SvarSlett