torsdag 24. februar 2011

Innrammet

Sort/ hvit lito av en svensk ikke lesbar signatur.
Noen som vet?

Mens dette er en gave fra søster + svoger
lito av Richard Mortensen
(samme kunstner som orange over safaen)
LOVE them!


Kunst samlingen min har økt i dag. Er vel kanskje å dra det littttt vel langt å si jeg har en samling. Eller. Hvor mange bilder må man ha/ eie for og kalle det en samling? I hvert fall, jeg har vært innom Galleri Nobel og hentet mine 2 siste trykk innrammet. Jeg er super fornøyd.

Etter på dro jeg ut på Hemma Hos og fikk meg en deilig sen lunsj. Alltid hyggelig der, og god te har de også.

Nå er det bare et problem igjen å løse, hvor skal bildene henge. Over sofaen er det nå endret på bildene. Det vil si jeg må kjøpe murspiker først. Alltid godt å endre litt på bildene rundt omkring. Ser seg litt "blind" når de henger fast på et sted. Rotering er derfor bra.

Takk søss, Galleri Nobel kjører innimellom 50% på visse rammelister!!!

Klem Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar