fredag 18. februar 2011

Prosjekt weekend

Dette er et av weekendens prosjekter. Ting skal legges ut på Finn.no, og noen ting skal
ned i kjellerboden. Boden er blitt litt luftigere siden et Finn.no ras i våres, ergo nå kan
jeg begynne å fylle opp igjen. Dukkehuset skal leveres.

Jeg må innrømme at jeg er litt vel "slak" i ettermiddag. Fullt trøkk i dag. Nå venter en
aften med tangsalat (den ligger til bløtlegging) og sashimi. Pluss at jeg skal koke litt
organic brun sushi ris. Ingen dårlig start på weekenden spør du meg. Så gjenstår det å se
om jeg klarer å holde meg våken så jeg ser slutten på krimen i dag....

Ønsker ALLE der ute en topp weekend. Takk for alle kjempe hyggelige kommentarer.
Vender plutselig og snart tilbake,- enn så lenge Alex

1 kommentar:

  1. Sushi-start på helgen er sjelden feil...
    Det blir spennende å lese om prosjektene som er på gang, vi gleder oss!
    God helg!
    klem/keiserne

    SvarSlett