mandag 28. februar 2011

Kjæresten min


Junior
jeg har 4 andre kjærester også.


Spist deilig lunsj i dag med en venninde. Veldig hyggelig. Handlet inn grønnsaker, gjort noen små ærender. Pluss vært forbi søster og 2 av kjærstene mine. Louis og junior. Far og sønn. Her setter Junior (7 mnd) tillivs et medbrakt ben. Popis tante som bestikker de med ben. Lurt!!

Nå skal det sløves foran TV, det er trossalt mandag! Det skal grines til Sporløs på TV4.

Og der var jeg tilbake. Klarte å brenne på en omgang med Quinoa. Godt klart, og fy poker som det lukter. Ja ja ny posjon på oppkok. Ikke alt går på skinner for meg heller nei. Brenne på Quinoa det er vel ikke mange som har klart nei. Ligger vel i samme katogori som brenne poteter. Hihi....

Klem fra Alex



1 kommentar:

  1. Nydelige Junior!
    kos deg med Sporløs,
    det skal jeg også,
    med alle mine hunder i sofaen:-)
    Klem Tone

    SvarSlett