fredag 7. januar 2011

Befriende

Utrolig morsomt å se barn lage ting med perler. Hvordan de tilfeldig
velger farger og former. Mens noen gjør beviste valg av form, men kanskje
ikke farge. Blir en helt annen dynamikk i fargene som jeg IKKE ville ha fått.
Jeg hadde helt klart gjort et mye mere bevist valg, men den spenningen eller
dynamikken barna da får til forsvinner for meg.
Prøver gjør jeg, men det blir ikke det samme. Lagt merke til det når du lager
ting sammen med barna? Tenk på det neste gang.

I dag fikk jeg i et sånn samspill med barna en super ide til en julereportasje.
Dermed gikk en sms avsted til Margaret (les fotograf) nå blir det julesak
på oss i februar.

Gøy.
Man vet aldri når ideer duker opp i hodet.

Løper vidre til juletrefest hos min tante med kusiner og kusiners barn.
Nyt fredag aftenen
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar