onsdag 26. januar 2011

Puuh busy day!


Lunsj på Holmenkollen Restaurant
med Cecilie og Charlotte
Men hjelper lite å bruke 15 mill på oppusing
når du har Lano sepe
på toalettet.

Nei vi jentene var ikke super fornøyde når vi dro der fra.
(og det var ikke bare Lano sepen sin skyld!!)



Dagen startet med en rolig og litt treg morgen. Drar av sted til dagens
første avtale kl 10.00. Oj, kanskje litt lite bensin på bilen. Det går nok.
Eller kanskje ikke. Lampen lyser etter 50 meter. OK. Bensin eller ærende.
Ehh jeg velger bensin.

Beskjed på pumpen lyder "Grunnet nettverks problemer kan man til tider
ikke betale med kort". Greit jeg velger kontant. Bensin for 17,- kroner? Nei.
Neste stasjon takk. De tar kort. Dårlig tid. Velger kort og 200,-.

Vel inne i bilen. Puhh dette går bra. Rekker frem til 10.05 i hvert fall.
Søster ringer. "Hvor er du?" Ute i dårlig tid, og du? "OK, jeg venter på taxi.
Med 2 hunder. De har vært alene hjemme i 30 min. Åpnet døren til gangen
og Junior har spist Paracet" What......





Junior har nå fått brekkmiddel, kull, tatt div prøver og fått motgift.
Motgift skal han ha hver 6 time til og med fredag. Kritisk i 72 timer.
Selv Louis har fått motgift for sikkerhets skyld! Søster har vært på
dyreklinikken i 7 timer i dag. ( og jeg litt til og fra)

Krysser fingrene og håper på at det går bra!
Midt opp i alt fikk jeg tid til lunsj med Cecilie og Charlotte på Holmen-
kollen restaurant. Ikke veldig imponert. Dessverre. Men for en utsikt!
selskapet var hyggelig. Vi spiser oss rundt i Oslo med vår karakterbok
og kritiske blikk.

Nå tar jeg kvelden. Litt mye spenning på en dag for meg.
God natt fra Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar