lørdag 22. januar 2011

Mini tavler

Ikke bare meg som liker tavler det vet jeg! Ikke bare meg som lager
mine egne små tavler av gamle pappesker. Klipper til passe størrelse
og maler minst 2 strøk med sort oljemaling.

Jeg bruker mine til bordkort, på tapas buffe-bordet, til/fra kort......

Men disse grove arkene med hvit maling på, som man kan bruke som
notisark. Se de var noe nytt for meg. Det hadde jeg ikke tankt på. Kult.
Her er min lille samling
rester av kritt
blir det

Når de er "gamle" /oppbrukte, ja så lager jeg en ny omgang. Utrolig
greit å ha.

Enn så lenge
alex

3 kommentarer:

  1. Tak for ideen, de er vældig fine.

    SvarSlett
  2. Wow, dette var nytt og anerledes for meg, super idé !!

    God helg !

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så kjempesmart:)
    Dette må prøves en dag (når overskuddet er tilbake).
    Koselig blogg du har.
    Hit kommer jeg igjen.
    Ha en flott søndag
    fra Ann-M.

    SvarSlett