mandag 10. januar 2011

Pakke i posten

elsker mine to vintage suzani tepper
ene brukes som sengeteppe

Det andre for lov å bare henge over stolen i stuen. Egentlig har jeg
vel tre, for et har blitt til noen ekstra puter også. LOVER å ta bilder
av soverommet på onsdag. Og følge oppfordringen om litt større
bilder. Men i dag dro jeg hjemmefra kl 07.00 og kom hjem etter
at dagslyset var gått. Ganske så mørkt i heimen. Eneste aber med
mørke vegger er at man trenger mye mere lys/ lamper.

På vei hjem var jeg innom blomster butikken for å fylle på med
litt friske blomster. Trenger det såååååååårt i disse litt mørke
januardagene.

I postkassen var endelig pakken jeg har ventet på! Jippi. Så nå må
jeg sette i gang med litt prøve og feile. Spent på om det går min vei.
Hva det skal bli... Vent litt å se.

Takk for alle hygelige kommentarer og mail.
Det varmer,- klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Åååå..så glad jeg ble da jeg fant bloggen din... Fulgte med på Shabby, men...:-(

    Nå har jeg gått gjennom det hele...hihi..og er "oppdatert"..gleder meg til fortsettelsen.

    Hilsen fra Mariann

    SvarSlett
  2. Hei Alexandra!

    Så artig at du tittet innom bloggen min, og fortalte mer om det skjønne bildet av soverommet ditt. Det har vært til stooor inspirasjon for meg, kan du skjønne :) Jeg har tatt vare på hele reportasjen fra den gang da, men kunne bare ikke huske helt sikkert hvilket blad det var fra. Du har ikke tilfeldigvis det herlige denimteppet liggende et eller annet sted... vel? Eller det supersøte "kjøkkenhåndkle-lakenet"... hihii.

    SvarSlett