lørdag 15. januar 2011

Historien om skapet



Skapet på badet har en helt egen historien, som jeg kom i tanke om
på onsdag da mitt fadderbarn ( et av de 7) ble 16 år!!!

Charlotte (som hadde HC Shop) og jeg var i Paris. Jeg var med C på
messen i Paris, og hun var gravid med første mann. Vi dro på marked, og jeg
gikk til innkjøp av dette gamle osteskapet i sink.

Ja da, jeg kjøpte noen andre litt mindre ting også. Skapet ble pakket inn med
pakketape og sendt som spesial baggasje. Turen ut til Charles de Gaulle, ble
jo en reise i seg selv. Taxien som kon var en splitter ny Mercedes. Sjåføren
fikk akutt pustebesvær når han så skapet. Merde merde ble sagt noen ganger ja.
Skapet fikk sjefsplassen foran hos sjåføren. Han var IKKE blid, men det var jeg.
her er beviset, 16,5 år yngre og x-antall kilo siden

Dette er den gangen vi fortsatt landet på Fornebu. Vi hadde 45 kilo overvekt.
Charlotte ble beordret av meg til å fortelle damen i skranken at hun hadde
bekkenløsning. På fransk. Kunne jo også velge engelsk. Vi fikk forklart det på
kropps språk og ved å hevde at hun hadde " a loose bekken".

Skranke damen forstod jo det. Ohhhh så vondt for å gå som hun akutt fikk.
10 kilo overvekt og mitt skap henger samme sted som alltid har gjort de siste
16,5 år. På badet med håndkler i.

Fadderbarnet 16 år. Jeg har fått grå hår. Skjønner ikke det, var som om det
var i fjor for meg.

Klem fra Alex
lykkelig skap-eier

4 kommentarer:

  1. Et riktig lekkert skap:)
    Ikke verst og klare og få det hjem fra Frankrike med fly:)
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  2. ogumakredd var du heller ikke:) Vet ikke om jeg hadde orka det jeg:) Skapet er aldeles flott da:)

    Grå hår kan farges bort, men du eldes med stil ser jeg:)

    Lørdagshilsen fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Ja årene går de,men skapet betsår,hi,hi!!
    Like aktuelt i motebildet også, med tanke på den industielle trenden vi går i møte nå.
    Ja,gravide kvinner har en egen evne til å påvirke omgivelsene!
    Ønsker deg en fin helg!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Takk til dere alle 3!!!

    Aldri vært av typen som reiser lett og med lite. Ikke alltid like populært blant det andre kjønn. Men må man så må man. Hihi....

    Det største jeg har reist med var en seng, jepp 2m lang. Dog i 4 deler.
    SAS elsket meg! Det var før alle reglene om vekt og antall betalte kolli
    slo til.

    Kurvstol har jeg hatt med. X-antall kurver. Afrikanske grener.....

    Ja da.
    Klem alex

    SvarSlett