mandag 17. januar 2011

Skal det være en veske?


Nok en av mine svakheter kan det se ut som? Eller ligger det i at
jeg ikke kaster? Men jo jeg kaster, jeg gir til Fretex eller loppis.

Skjerf er en annen svakhet. Samtidig både vesker å skjerf kan
redde et par gamle jeans og en t-shirts.

I dag har det vært vår stemning i Oslo. Fantastisk sol fra klar
blå himmel. Vannet sildret ned fra taket. La deg dog ikke lure!
Noen steder er det speil-glatt. Is.

Te med Vibeke i dag, kjempe hyggelig!
Vært innom Heimen i dag også. Har sååå lyst til å brodere, men
så enkelt var ikke det. Ingen pakke som jeg ønsket meg nei. De
var det slutt på, så nå må jeg søke litt på nettet.

Hobby genet mitt har verkeproblemer. Ikke bra, noe må gjøres
med det ASAP.

Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Den veskesamlingen der ser 'kjent ut'...har noe som ligner hjemme. + at jeg også er 'skjerfoman'...et skjerf piffer opp det meste! Ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  2. Takk Bente.
    Kos deg du også.
    Klem alex

    SvarSlett