onsdag 12. januar 2011

Mitt favoritt rom


Nattbordet mitt
(og dette sengetøyet SKAL være krøllete)

den ene av mine favoritt Suzani tepper
vakre?

nattbordet (dvs spillebordet) på den andre siden
av sengen, mens foto er av Margaret M. de Lange


Da kjære venner der ute, hjemme mens det er dagslys. Jippi. Kamera
har fått jobbe litt ekstra.
Det samme har forøverig også moppen. Husmor vibber i dag. Baker
kake. (Hørt det før). Kjøpt gave og ordnet ting og tang.

Men ble jeg ferdig på listen. Nei. Over halvveis og noen timer igjen.
Deilig sol i Oslo i dag, den skal også nytes.

Skiskyting som jeg også må følge med på. Mye for en stakkar dette.
Ojjj, super serie på Emil. Nei nå løper jeg.

Nyt dagen, enn så lenge
Alex


7 kommentarer:

  1. Så koselig og lunt soverom du har!
    Suzani teppene var i sannhet vakre!
    Du høres ut til å være en skikkelig dreven husmor,og en travel dame!
    Ønsker deg en deilig kveld med bena på bordet og en god kopp te/kaffe +nåko attåt!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Åååh, så hyggelige å finne din blogg !
    Fant deg via ett innlegg hos Mias landliv, hvor hun refererte til en interiør artikkel hvor du var stylist.

    Var ofte innom din nydelig butikk i Briskebyveien....

    Delikat soverom, med rolige farger - her må det være godt å sove !

    Ønsker deg en hyggelig kveld ;)

    SvarSlett
  3. Du har et nydelig soverom. Her hadde jeg også bodd! Liker så godt de grå fargene. Tror jeg skal male vårt i grått også... når vi en gang kommer dit i oppussingsrunden.

    Kos deg med kaka. Jeg har dyttet i meg en hel rull Melkerull:)

    SvarSlett
  4. Gråfargen du har brukt på veggen er rålekker! Kan du oppgi fargekode? Skal male panelen i gangen og trenger tips:) Hege

    SvarSlett
  5. Først tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer!!!
    Fargen er faktisk en beige farge på soverommet. Men går
    nok mot grått.
    Koden har jeg dessverre ikke, her hjemme. Skal prøve å
    kjøre innom Maxbo og finne den.

    Enn så lenge
    Alex

    SvarSlett
  6. Hei.
    Kom tilfeldigvis over bloggen din.
    Så fine bilder du har !
    Teppene var kjempeflotte !
    Jeg er nok ikke så bevandret iden store interiørverden at jeg visste hva det var , men...
    Etter at jeg begynte å blogge selv ser jeg hvor mye mer bevisst jeg er , selv om jeg alltid har likt å ha det fint rundt meg.Gjerne med ting som ikke "alle" har.
    Jeg vil gjerne følge deg videre. Ser jo at det er inspirasjon å hente her :)
    Ha en fin dag.
    Mvh Ingunn

    SvarSlett
  7. Et nydelig rom!!

    Ha en fin dag:)

    KLEM
    Anette

    SvarSlett