søndag 17. april 2011

Først Rusken, så meg


På min biltur mot Bygdøy i dag, holdt Rusken ryggeakjson. Regner med at det var Rusken, kan vært Stabekk Vel også. Hva vet jeg. Men langs veien ligger med mellomrom sorte sekker med alt hva folk kaster ut av bilvinduer eller lommer. Ikke nok med at det gjør meg arg. Ta med søpplet hjem, og kast. Plutselig stod det en metall brødkurv.

Vreng bilen, frem med handsker. Og vips var den inne i bilen min. Vask neste oppgave. Må kjøpe salmiakk i morgen. Hvor typisk er det ikke meg????

Vreng bilen igjen, og snuten mot Bygdøy. Te og en mini tur med Cille. Hun med dårlig for og jeg med vår-slemt-kne. Ergo mini tur. Langs veien så vi fioler og masse blåveis på Folkemuseet. Vakkert.

Tomatsausen står nå å småkoker på 2 timen. Mums. Mens jeg og kneet slapper av.
Klem fra Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar