mandag 25. april 2011

I dag byr jeg på meg selv

Starter med noe pent, for sååååå....
I dag byr jeg på tidenes dårligste bilde
av meg selv!
Trett, ustelt og jobb før frokost.

Etter å ha sett dette bildet, gikk turen rett inn på værelse. Sminke og hår fiks. Tøy bytte. Så en sund frokost. Før lunsjen litt senere var søsters vaffler. Ja da.... Godt jeg reiser hjem i morgen tror jeg. Ikke verdens beste dag i dag. Hoften er sur, ergo blir jeg sur. Men kommoden har fått på beslagene igjen. Stemor blomstene er plantet. Jeg har lagt kabal, og fikk den opp!!! På ente forsøk (må vel legges til).

Må forte meg å lese litt mere før middag. Utrolig spennende kapitell i boken nå.

Vender tilbake i morgen, i bedre humør og stil.
Klem Alex


1 kommentar:

  1. He,he, alle har vi vel sånne dager. Når jeg flyr og stasher og vasker i huset ikledd pyjamasbukse og med håret til alle kanter, får jeg litt panikk når det ringer på døren...
    Liker bloggen din :)

    SvarSlett