søndag 10. april 2011

Søndags slapp

Detaljer fra mitt soverom
I dag er en riktig "ta-vare-på-seg-selv" søndag. Jeg har klart å fryse på meg en forkjørelse IGJEN! Er det mulig, og ja det er det tydligvis. Sur.... Timian te og kleenex er mine venner i dag.

Planen var å begynne å måle noen mini skatter fra loppis i går. Men føler ikke for malelukt i dag. Søndagsturen, den er blitt å tasle inn på kjøkkenet å lage te. Skritt-telleren har ikke gått amok nei.

Tasler snart inn på kjøkkenet igjen for å lage litt varm og god middag. Før lesebrillene settes på nesen og jobber litt igjen.

Ønsker alle en god uke og en hyggelig søndag aften.
Alex






2 kommentarer:

  1. Hei. Koselig å titte innom her hos deg. Har sett at du fra tid til annen har bilder av dachser på bloggen din.Nå lurer jeg på hvor du har kjøpt den fine puten som står i stolen? Har nemlig en brun, korthåret dachsefrøken selv. En sånn pute skulle jeg gjerne hatt!

    SvarSlett
  2. Vi solgte denne puten hos Shabby. Vet at Bolina.no/ corneliashus.no og Rått & Sanselig bl.a har puter fra samme leverandør.

    De to første har nettebutikk, så prøv.
    Ønsker God Påske og tvi tvi
    Alex

    SvarSlett