mandag 18. april 2011

Rydder

Stuen i den ryddige delen
lagret står til høyre

Jeg har vært flink pike i kveld. Ryddet pulten min. Der var det et kreativt kaos. I morgen skal nemlig skurekluten frem igjen. Synes nettopp den var fremme og i arbeid. Uken går neimen fort.

Ene delen av stuen, ser ut som et lager nå om dagen. Hjalp ikke på med mere fra Sverige. Ja ja sånn må det bare være noen uker. Orker ikke (eller gidder ikke er vel mere riktig) å ta alt ned og opp fra boden. Ergo litt lager pt i stuen.

Nydelig vær i Oslo og Sverige i dag. Nesten litt brent. Noe jeg ikke er, men føles sånn med den første solen alltid. Må sjekke yr.no og undres om jeg ikke skal ta en tur til ISI i morgen også. Har et par ting jeg gjerne vil bli kvitt. Sånn som vaskestativ med 2 stenger (hadde vel 10 en gang). Et reservebord som har kneiset sammen, platen ser mere ut som en skate rampe enn en bordplate.

Får se om energien holder ut i morgen. HihiHi...
Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar