lørdag 9. april 2011

Lucky me

Dagens lesestoff
(og noen aviser da...)
Bestilt "boken" fra Hello Sandwich
kom hele veien fra
Australia

med tips til innpakning

og hvem er der i Maison Mat & Vin?
linselusen...


Lørdag morgen kl 06.05 var jeg lys våken. Tenkte å bake, men hadde ikke egg! Dermed ble det en DVD og så litt søvn. Før jeg vrengte bilen mot dagens loppemarked weekend. Med en mål for øyet. Nemlig utkledningstøy til barnehagen. Flere poser ble med i bilen. Oppgave utført.

Før jeg var innom Cille med familie. Før jeg gikk på loppis så jeg litt på Oprah. Hun og Matha Stewart laget ostesmørbrød. Når jeg kom til Cille var hun i full gang med inspirerte ostesmørbrød. Hvor heldig var ikke jeg med min ankomst. Lune smørbrød og te i solveggen. TAKK Cille. Kamera var med, men fikk jeg tatt bilder? Nei da...

Topp dag. Ønsker dere alle en topp aften.
Klem Alex


1 kommentar: