tirsdag 26. april 2011

Lunsj igjen!!

Hjem reise
helt stille vann og solen er rett ved å dukke opp

Søstrene dro innom Lillesand. Vi har begynt å spise
oss rundt i byen
en MEGET gledelig overraskelse var
"Den Siste Glæde"
foto med Iphone

på "Den Siste Glæde" fikk søster en deilig tomatsuppe og jeg en digg sandwich med brie. Valnøtter i honning/ salat.... Supert. Ordentlig te. En blanding av Piet Hein Eek/ hvitt/ retro og Clodion i stil. Vi vender tilbake,- garantert.

Vi var også innom Norske Misjonsselskaps bruktbutikk. Søster kom ut med stoooor tekanne i hvitt, et par tallerkener og jeg. Det skal jeg ta bilde av, en hver husfars drømme blad.

Vel hjemme i mitt kjære hjem igjen. Etter en deilig påske på sørlandet. Søster tror jeg har robbet IKEA på veien tilbake til hennes nye hjem på øya.

Enn så lenge
Alex


1 kommentar: