torsdag 21. april 2011

Tåke og sol


I dag kan det blide Sørlandet byde på alt fra tåke til strålende sol. Her har vi malt bord, gått tur, gravd urtebedd og funnet frem hagemøbler. Våknet i morges og tittet ut av vinuet, da stod et rådyr noen meter fra huset.

Litt i sløve-ferie-modus i dag. Selv om min søster mener jeg kan delta på Norges sterkeste kvinne konkurranse, etter å ha sett søster i sving med tralle og møbler. Middag står nå for tur. Kjøkkenet kaller og jeg frykter at jeg i aften må spille Amerikaner med far + søster. Ikke mye for det... Men risikoen er stor!!

God skjærtorsdag.
Klem Alex


4 kommentarer:

  1. Åhh, er du på Sandøya? Litt misunnelig i såfall. Fortsatt god påske til deg fra meg.
    Nina

    SvarSlett
  2. Høres da ut som herlige, påskedager, kos deg, og fortsatt god påske !

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Ha en strålende påske!

    SvarSlett