lørdag 2. april 2011

Japan og loppis



Etter å ha sovnet i går kveld før Dagsrevyen, og sovet i et pr timer. Våknet jeg og sovnet raskt igjen. Dermed en tidlig morgen. Vasket huset. Spiste frokost og avsted til årets første loppis! Og jeg var ikke alene for å si det sånn. Tror aldri jeg har sett så mange mennesker på et loppemarked. Folk dro og nesten slåss. Jeg kapitulerte helt.

Men jeg fikk med meg disse 4x formene på vei ut. Noe skal man jo liksom ha med. De er alt vasket, og blir nok med på et foto opptak i nær fremtid. Enn så lenge brukes en av de som saltkar. Tøft?

Før jeg la turen innom en glemt skatt. Japan Torget. Ligger nesten vegg-i-vegg med Majorstuen skole. Anbefales, ikke særlig "fornemt" dog de har bra ting.

Gleder meg vildt over at snøklokkene kommer frem utenfor veggen på kjøkkenet. (For utenfor inngangsdøren er det full vinter, sne og is).

Nå skal lørdag ettermiddag nytes.
Enn så lenge Alex

1 kommentar:

  1. god morgen..

    loppemarked har jeg droppet.. de virkelig flotte tingene har fått antikkpriser.. og jeg er ikke et kø-menneske : ) funnet passet perfekt som saltkar..

    finfin søndag til deg : )

    SvarSlett